Client Relations & Business & Event Management

dedykowane narzędzie dla:

hotel

centrum konferencyjne

restauracja

firma
cateringowa

System do zarządzania sprzedażą. Wszystko w jednym programie online:

Client Relations & Business & Event Management

dedykowane narzędzie dla:

hotel

firma
cateringowa

restauracja

centrum konferencyjne

System do zarządzania sprzedażą. Wszystko w jednym programie online:

Horeca Idea - więcej niż CRM

Jedyne tego rodzaju, gotowe do zaimplementowania rozwiązanie dedykowane dla branży HoReCa. To system wspierający pracę zespołów sprzedażowych, które chcą wiedzieć więcej, a tym samym oferować klientom lepszą jakość obsługi. To prawdziwe centrum zarządzania sprzedażą. Wszystkie informacje o klientach, eventach, umowach corpo, voucherach zebrane w jednym miejscu dostępne online. Zautomatyzowane funkcjonalności zapewniają komfort w codziennej pracy i pozwalają znacząco oszczędzać czas.

Popularnie zwany przez hotelarzy system do ofertowania, gdyż generuje automatycznie profesjonalne oferty w estetycznej oprawie graficznej z wykorzystaniem zdjęć i multimediów. Ułatwia komunikację z działami operacyjnymi dzięki dostępowi do informacji i harmonogramom realizacyjnym. Nawet raporty generują się automatycznie.

System rozwijany jest od ponad 10 lat przez branże dla branży.
Każdego dnia pilnie słuchamy naszych użytkowników, aby dostarczać jak najlepsze narzędzie.

#takwiem      #wiemwiecej      #sprzedajewiecej     

#takwiem  #wiemwiecej  #sprzedajewiecej 

W pigułce

przechowujesz online
w jednym miejscu

informacje o klientach, eventach,
sprzedaży pokoi (corpo) i voucherów

przygotowujesz
w 5 minut

ofertę w estetycznej,
indywidualnej oprawie graficznej
oraz automatycznie pozostałe dokumenty

korzystasz ze
spersonalizowanych

dla swojego obiektu
szablonów, umów, pro-form
i dokumentów realizacyjnych

realizujesz
i podsumowujesz

imprezę, voucher, umowę,
korzystając z harmonogramów
i moduły rozliczeń

generujesz
jednym kliknięciem

prognozy sprzedaży, raporty produkcji i realizacji,
aktywności użytkowników

otrzymujesz od
systemu

powiadomienia o ważnych terminach,
np. ważności oferty, powtórnym kontakcie
do klienta

Zobacz dlaczego warto

  • Państwa zespół sprzedaży pracuje na systemie Horeca Idea. Które funkcjonalności są dla Was najistotniejsze w systemie?

    Dla mnie jako Dyrektora Hotelu najważniejszą funkcjonalnością jest strona raportowa, pozwalająca ocenić nie tylko rentowność tego segmentu działalności hotelu, lecz również efektywność moich pracowników. Dla mojego działu sprzedaży, bardzo przydatną funkcjonalnością systemu jest kalendarz z zadaniami do wykonania każdego dnia. Pozwala im to na ułożenie planu dnia i określenie priorytetów. Co więcej, bardzo istotnym narzędziem jest kreator ofert i umów. Dzięki zautomatyzowaniu procesów tworzenia dokumentacji, specyfikacji i harmonogramów ograniczamy ryzyko popełniania błędów, przy okazji organizowania eventów, do minimum. Jest to istotne nie tylko z punktu widzenia satysfakcji naszych klientów, ale istotnie wpływa na komfort pracy mojego zespołu sprzedażowego i nie tylko. Pozostałe działy operacyjne hotelu również korzystają codziennie ze sprofilowanych wytycznych i harmonogramów wydarzeń co usprawnia wewnętrzną współpracę.

    Małgorzata Kołnierzak,
    Dyrektor Hotelu Sadova

Pracują z nami

Witamy w gronie użytkowników

Zobacz więcej

Co zyskasz

Wzrost skuteczności

odpowiedzi na zapytania
dzięki szybkiemu dostępowi
do informacji online

Oszczędność czasu

nawet o 75%
przy przygotowaniu ofert
i dokumentów sprzedażowych

Wzrost jakości pracy

dzięki sprawnej komunikacji
między działami oraz
automatyzacji procesów

sprawdź obszar, który Cię interesuje

zwiększ sprzedaż i satysfakcję klientów

dzięki monitorowaniu aktywności, historii, procesów, przychodów, kosztów i rentowności

O systemie

Horeca Idea możesz skonfigurować. Wybierz odpowiednie dla siebie funkcjonalności.
Naciśnij ikony, aby poznać poszczególne moduły.

  • CRM
  • Event
  • Management
  • Voucher
  • Corpo
  • Comm
  • Mobile
  • Project
  • Production
  • Place
  • Web
  • Verify
wyspecjalizowany system, odpowiadający na potrzeby użytkowników

wspiera 4 obszary: budowanie relacji (CRM), sprzedaż i zarządzanie eventami,
zarządzanie voucherami oraz sprzedaż Corpo

zdaniem osób pracujących na systemie jego najmocniejsze strony to:

indywidualnie projektowana, czytelna dla klienta oferta
wszystkie informacje w jednym miejscu
dostęp online (w tym przez aplikacje)
szczegółowa historia klienta
szybki serwis i wsparcie merytoryczne

Co jeszcze jest ważne

dostęp online wraz z aplikacją
na urządzenia mobilne

bezpieczeństwo baz danych
- automatyczny backup

skuteczny, szybki serwis
i helpdesk

System w liczbach

0
aktywnych użytkowników

0
wdrożone obiekty

0
lat na rynku

Integracje, czyli komfort pracy

Uzupełnianie tych samych informacji w różnych systemach jest czaso i pracochłonne. Powoduje, że wzrasta również prawdopodobieństwo popełnienia błędów. Każdy się z tym zgodzi.
Wzrost efektywności zapewnia komunikacja pomiędzy systemami i przesyłanie zdefiniowanych danych. To właśnie automatyzacja procesów jest jednym z kluczowych czynników wpływających na oszczędność czasu i precyzyjne zarządzanie zasobami.
O to właśnie dba Horeca Idea.

#akcjaautomatyzacja

Co nowego w systemie

MICE na nowo, a jednak po staremu

 

2023-06-09

 

Eliza Kozica-Kamińska

Z zaciekawieniem przyglądam się ostatnio odradzającym się dynamicznie MICE’om.

Nowości w systemie

 

2023-06-01

 

Klaudia Adamczak

Co nowego w systemie

Zobacz więcej

Pół żartem pół serio

A może potrzebujesz? Sprawdź


logo Menu
logo Basic


System Hi Basic jest kompatybilny z modułami systemu Horeca Idea

Skontaktuj się z nami

Dyżur nocny
kontakt ws. błędu krytycznego
tel. 504 039 601

Idea Profit Sp. z o.o.
ul. Łęczycka 35 85-737 Bydgoszcz (Poland)

NIP 5542918085, Regon: 341270497, KRS: 0000418198,
Kapitał Zakładowy: 641 750 zł