Innowacyjne narzędzie do sprzedaży i organizacji imprez

Pracownicy dostają doskonałe narzędzie do sprzedaży oraz profesjonalnego kontaktu z klientem. Szybko przesyłają ofertę konferencyjno-bankietową do potencjalnych klientów, błyskawicznie przygotowują kalkulacje imprezy dla obecnych klientów oraz budują długotrwałe relacje biznesowe z byłymi klientami poprzez narzędzia komunikacji marketingowej.

Horeca Idea Solution sprawia, że:
- Pracownik sprzedaje konferencje i bankiety 24 godziny na dobę, 365 dni w roku z dowolnego miejsca.
- Pracownik szybko i bezbłędnie buduje szczegółowy program konferencji, bankietu czy wesela.
- Pracownik projektuje imprezę na spotkaniu w firmie klienta.
- Pracownik korzysta ze swojej bazy klientów wzbogaconej o historię kontaktów oraz funkcjonalności CRM.
- Pracownik ma aktualną informację na temat dostępności sal i realizowanych imprez.
- Pracownik ma do dyspozycji system powiadomień (komunikacji wewnętrznej) informujący o zadaniach, terminach granicznych, zmianach w cennikach, itd.

ATUTY:
Szybkie i bezbłędne przygotowywanie szczegółowej kalkulacji i agendy imprezy
Pełen dostęp do planowanych i realizowanych imprez w obiekcie
Archiwizowanie wszystkich kontaktów z klientem

Praca z programem daje pracownikowi wiele satysfakcji i oszczędza czas w przygotowaniu i realizacji imprezy. Dzięki systemowi ograniczasz ilość dokumentów, piętrzących się segregatorów zawierających informacje o  zrealizowanych imprezach.

PRZYGOTOWANIE I REALIZACJA IMPREZY JEST PROSTA A PRACA Z KLIENTEM PRZYJEMNA.

Przykładowe ekrany programu: